Vi fokuserer på at udvikle løsninger, der tilgodeser jeres behov for at decentralisere opgaverne. Derfor har vi løsninger, der er målrettet forskellige målgrupper med vidt forskellige behov: den lønfaglige medarbejder, den decentrale leder og den enkelte medarbejder.
Løsningerne er med til at sikre en mere effektiv og papirløs arbejdsgang mellem de forskellige medarbejdergrupper. Løsningerne er tilpasset den enkelte brugers behov og den opgave, der skal løses.
1 - 2 - 3: Så nemt er det at indberette kørsel

- Medarbejderen registrerer kørsel i app'en MinLøn. Oplysningerne bliver sendt direkte til lederen
- Lederen godkender kørslen i Personaleweb
- Den centrale lønmedarbejder sørger for, at udbetalingen er korrekt ved hjælp af basisløsningen
Specifikke produkter til forskellige målgrupper
Den lønfaglige medarbejder
Den lønfaglige medarbejder på det centrale lønkontor i en kommune eller region er med til at sikre korrekt udbetaling af lønnen, og derfor er basisløsningen tilpasset lønspecialisten.
Den decentrale leder
Den decentrale leder i fx en børnehave kan registrere forskellige medarbejderoplysninger i Personaleweb. Med produktet opnår I en papirløs arbejdsgang fra institutionen til den centrale HR-afdeling.
Produktet Tjenestetid kan bl.a. bruges af vagtplanlæggeren på sygehuset, der skal have en større og mere kompliceret vagtplan til at gå op. Produktet kan udvides med MinTid, så vagtplanlæggeren kan bruge medarbejdernes ønsker til vagter og fritid direkte i sin planlægning, og dermed undgå gule sedler og diverse mails.
Den enkelte medarbejder
Vi har en række selvbetjeningsløsninger til den enkelte medarbejder, der kan være med til at optimere og effektivisere hverdagen.
Med app’en MinLøn kan medarbejderen selv registrere kørsel og sende oplysningerne direkte til sin leder. Medarbejderen kan også hurtigt få overblik over sin egen vagtplan i app'en MiniTid.